domingo, 9 de febrero de 2014

La venda de classe amb eines virtuals. El home stating

Noves tendències al mercat americà que encara no ha arribat al nostre país, però vindrà, en el sector de la venda de cases, com vendre una casa per les xarxes socials, conèixer el barri i una casa de forma virtual. Ja és avui una realitat i es tracta d'una tendència molt original. El concepte s´anomena life style home staging, una cosa així com estil de vida, i es tracta que la casa en venda ha de representar un estil de vida de luxe. un estil que ha d'atreure al comprador i fins i tot seduir-li, transmetent el missatge que pot viure d'aquesta manera. El home staging o estil de vida se centrarà en detalls com deixar a la vista revistes de luxe, perfums, roba de marca, etc. Igual que amb el home staging convencional, el virtual es tracta d'un procés subliminal que vol aconseguir que el comprador se senti atret per la imatge presentada, aspirant a una vida de més qualitat. Es pot presentar l'habitatge segons els seus gustos. saber qui és el comprador potencial del teu habitatge sempre és important en el procés de venda. Fins ara sí coneixem el concepte de col·locar mobles en venda en l'habitatge: un proveïdor de mobles o de decoració posa els seus articles en exhibició i el comprador potencial pot gaudir d'una casa posada amb gust, i té l'oportunitat de comprovar com quedarien els mobles o una peça de decoració. Venda gens subliminal. Directe al cor de la cartera i de la classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario