El doctor Aditya Khosla ha desenvolupat un algorisme que li permet predir la popularitat que una foto tindrà a Instagram, fins i tot abans de compartir-la a la xarxa social. L'algorisme té en compte factors socials com a quants seguidors té l´usuari, el nombre d'etiquetes de la foto i la longitud del títol, la textura, el color, el degradat i els objectes presents a la foto per determinar el nombre aproximat de visites per dia. L'investigador del MIT —que fa un temps va participar en el desenvolupament d'un algorisme per saber com havia de ser la forma i posició del cap per fer-la més memorable— ha publicat a la seva pàgina web una eina que mesura la popularitat potencial d'una fotografia d'una escala d'1 a 10. "Si el resultat és 5, se suposa que és 2 elevat a 5, és a dir, 32 visites per dia; si és de 6, 2 elevat a 6, és a dir, 64. No obstant això, el mesurament no és enterament precisa i el més important és la puntuació relativa. Per exemple, si la foto A puntua més alt que B, és la que més visites se suposa que tindrà".
No hay comentarios:
Publicar un comentario