domingo, 21 de octubre de 2012

Canvis al regne de la comunicació

La revista Newsweek ha anunciat que a finals d´any posarà fi a la seva edició impresa després de 80 anys. La publicació a partir de començaments dels 2013, s´editarà només en format digital i es dirà Global Newsweek. Segons la seva directora actual els factors que han portat a aquesta decisió han estat l´increment dels formats digitals de reproducció (tablets, smartphones, etc.) i la debilitat a la inversió publicitària. a la premsa impresa tradicional, en un context a més de dificultats a la situació econòmica al negoci i sector de la comunicació.La revista, una de les publicacions amb més tirada i prestigi als eeuu agafa un camí ja marcat en el front dels mitjans de comunicació. Segons els estudis que porten des de fa molt temps publicant-se, el canvi en els sistemes de comunicació i hàbits dels consumidors, afegit als costos de producció i distribució de la lletra impresa, porta a un camí clar cap als formats digitals, més immediats, on prima la rapidesa abans que la profunditat de la notícia. Ja anirem les estratègies dels grans factòtums de la comunicació a partir d´aquest anunci.

No hay comentarios:

Publicar un comentario